Napíšte nám správu
Správa bola úspešne odoslaná
Správu sa nepodarilo odoslať
BLACK FRIDAY - 30 % NA VŠETKO POŠTOVNÉ ZADARMO NA VÝDAJNÉ MIESTA PRE VŠETKY OBJEDNÁVKY NAD 39,99 EUR

Vrátenie tovaru

Nie každý tovar, ktorý zakúpite cez internet je podľa Vašich predstáv, a preto máte zákonné právo v 14 dennej lehote zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť. U nás máte možnosť predlžiť si lehotu pre vrátenie tovaru až na 45 dní!!! , čo je platená služba, ktorú si môžete zvoliť v prvom kroku košíku. Pokiaľ Vám vybraný tovar úplne nevyhovuje a rozhodli ste sa ho vrátiť, postupujte podľa nasledujúceho návodu.

                                                                                                                                  

Chceli by sme Vám čo najviac uľahčiť a spríjemniť nakupovanie v našom e-shope, preto ponúkame možnosť zaslanie tovaru späť pomocou nášho štítku Zásielkovne, čo je najrychlejšia a najjednoduchšia cesta pre vrátenie tovaru. Pokiaľ by Vám ale tento spôsob nevyhovoval, tak nám môžete tovar vrátiť napríklad zaslaním cez Slovenskú poštu nebo kuriérnu službu.                                                                         

       

Vrátenie tovaru sa riadi § 9 102/2014 Z.z. v nasledujúcom znení:

Odsek 1 - Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods.

Odsek 2 - Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Odsek 3 - Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Odsek 4 - Ak na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho bol tovar dodaný spotrebiteľovi domov v čase uzavretia zmluvy a vzhľadom na jeho povahu nie je možné tovar odoslať späť predávajúcemu poštou, predávajúci je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na svoje náklady v lehote podľa odseku 1. 3.5 Odsek 5 - Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

                                                                                                                          

Jak postupovať pri vráteni tovaru

1) Tovar starostlivo zabaľte, aby sa pri preprave späť k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytlačený dokument "Odstúpenie od zmluvy/Vrátenie tovaru" (vzor dokumentu najdete tu).

2) Balíček odošlite na adresu spoločnosti Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, Zlín, PSČ 760 01, Česká republika nebo môžete využiť nami zaslaný štítok Zásielkovne.

3) Ako náhle nám balíček s pôvodným tovarom dorazí, ihneď Vašu žiadosť o vrátenie tovaru vybavíme a peniaze vrátime na Váš účet

                                                                                                                                                                                                                       

Nami zaslaný štítok spoločnosti Zásielkovňa - najjednoduchšia cesta pre vrátenie tovaru

- Máte možnosť využiť štítok Zásielkovne, ktorý Vám zašleme e-mailom.
- Žiadosť o zaslanie štítku Zásielkovne pre vrátenie tovaru nám pošlete e-mailom na 
info@kandoo.cz (do predmetu e-mailu napíšte „Vrátenie tovaru“ a v obsahu e-mailu uveďte meno, telefón a číslo alebo kód objednávky).
- My Vám najneskôr následujúci pracovný deň zašleme na e-mail štítok pre vrátenie tovaru.
- Štítok, ktorý od nás dostanete, nalepte na balíček s vráteným tovarom a predajte balíček na akejkoľvek pobočke Zásielkovne (
pobočky najdete tu). Nie je nutné na neho čokoľvek ďalšieho písať, Zásielkovňa nám balíček doručí.
- Náklady spojené s týmto spôsobom vrátenia tovaru sú 3,99 EUR. Táto cena bude odrátaná od vrátenej peňažnej čiastk
y.                                                                             

                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Akýkoľvek Vami zvolený prepravca

- Balíček pošlite Vami zvoleným prepravcom na adresu Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, Zlín, PSČ 760 01, Česká republika.
- Náklady spojené s týmto spôsobom vrátenia tovaru sú hradené v plnej výške z Vašej strany
.